Nieuws

Klantenservice Sarenza inschakelen

zondag, 13-1-2019  

Klantenservice Sarenza inschakelenIk bestelde een keer iets in een webwinkel. Dit was een ladekast voor in mijn bureaukast. Ik had me erop verheugd om dit in mijn kast te bevestigen omdat ik hierdoor mijn spullen eindelijk kwijt kon. Maar toen het pakket eindelijk werd geleverd was ik teleurgesteld. Ik opende het pakket en het was kapot. Ik kon wel door de grond gaan. Want wie was hier nu de schuldige? Nu had ik het pakket geopend en was het kapot. De kans was groot dat ik hiervan de schuld kreeg. Tenminste daar was ik bang voor. Ik was bang dat ik mijn geld niet terugkreeg. Ik besloot het er niet bij te laten zitten en de klantenservice Sarenza in te schakelen. Deze dachten met me mee zodat ik een nieuwe ladekast kreeg opgestuurd. Dezelfde week kreeg ik een nieuwe ladekast binnen die niet kapot was. Ik was heel blij dat ik klantenservice Sarenza had in geschakeld. Ze hebben me hier onwijs goed geholpen.

Bij problemen bel klantenservice Sarenza

Waar ik voorheen alleen maar problemen zag en niet snel een klantenservice zou bellen denk ik daar nu anders over. Bij klantenservice Sarenza hebben ze me goed geholpen. Ik vertelde mijn verhaal en er werd echt naar me geluisterd. Er werd met me mee gedacht en we bedachten samen een oplossing voor mijn probleem. Dezelfde week kwam er al een oplossing. Het was dus snel een eenvoudig geregeld. Dat vond ik heel prettig. Bij een goede klantenservice staan de medewerkers je vriendelijk te woord en denken ze met je mee. Een oplossing vinden voor elk probleem is dan ook onderdeel van hun werk. Bij klantenservice Sarenza nemen ze dit heel serieus. Ik ben dan ook heel blij dat ik contact heb gezocht. Doordat we samen naar een oplossing zochten was het alleen maar nodig dat ik een aantal foto’s moest maken van het ladekastje. Dit was dan het bewijs dat het niet goed was geleverd. Door deze foto was het allemaal snel en eenvoudig geregeld.

Betrouwbaar en snel geholpen

Alleen kom je er niet uit. Als je een probleem tegenkomt bij een bestelling.
Als je niet tevreden bent of het niet heel is geleverd zal je toch voor een oplossing moeten zorgen. Je kan het natuurlijk retour zenden maar als je iets graag wilt aanschaffen dan wil je vast een andere oplossing. Schakel dan de hulp in van klantenservice Sarenza. Waarom wil je hulp inschakelen van een klantenservice:

  • De medewerkers denken graag met je mee
  • Samen ga je op zoek een oplossing
  • Voor elk probleem is er een geschikte oplossing
  • Alleen kan je een probleem niet oplossen
  • De medewerkers van de klantenservice willen dat je tevreden bent
  • Vriendelijk zijn en samenwerken werkt voor iedereen

Ik vind het heel vervelend als ik iets bestel in een webwinkel en dit is niet goed.
Ik heb een keer een bestelling gedaan bij een webwinkel. Ik bestelde een ladekast en deze was kapot toen ik de doos opende. Dat was heel vervelend want ik kon natuurlijk niet aantonen wie dit had gedaan. Ik was dan ook heel bang dat ik de pineut was. Dat ik geen nieuwe ladekast kreeg. Maar door klantenservice Sarenza werd ik heel goed geholpen. De medewerkers waren bijzonder vriendelijk en dachten met me mee. Binnen een week was er dan ook een nieuw pakket geleverd. Deze was toen wel goed. Bij de klanten service word je goed geholpen en hier nemen ze echt de tijd voor je. Wil je meer weten over klantenservice Sarenza, neem dan een kijkje op: https://deklantenservice.nl/Sarenza.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


Comments are closed.