ICT innovatie

Fulfilment service

zaterdag, 7-2-2015  

Fulfilment is belangrijk voor ieder bedrijf. Het omvat namelijk de processen die ervoor moeten zorgen dat het product daadwerkelijk bij de klant terecht komt. Dit zijn de laatste stappen in het proces. Het gaat dan om de levering van het product en de service achteraf. Denk bij service achteraf bijvoorbeeld aan het beantwoorden van vragen en het afhandelen van betalingen. Klanten beoordelen een bedrijf en een product grotendeels op hoe de fulfilment wordt afgehandeld. Het is dus enorm belangrijk dat dit goed geregeld is en soepel verloopt. Het kan lonen om een bedrijf in te huren dat de fulfilment service voor u op zich kan nemen. U wilt dan natuurlijk wel dat deze fulfilment service zo goed mogelijk wordt uitgevoerd. Door het uit te besteden geeft u immers ook voor een deel het hooghouden van uw imago en uw merk uit handen. Gelukkig bent u bij ons aan het juiste adres. Wij bieden u en uw bedrijf kwalitatief goede en zorgvuldige fulfilment service. We zullen nu eerst kort wat over onszelf vertellen. Wij zijn S&H en door onze betrokkenheid, gedrevenheid en ruime ervaring zijn wij het aangewezen bedrijf om fulfilment service te verlenen. Uitgebreide informatie over S&H vindt u op onze website: http://www.s-h.nl/. We zullen ons nu richten op wat onze fulfilment service precies inhoudt. Vervolgens zullen we beschrijven waar u terecht kunt voor meer informatie. Zoals u op onze website kunt zien, staat daar veel informatie gegeven over allerlei zaken die met ons bedrijf en onze fulfilment service te maken hebben. Als u na het lezen van de informatie echter nog vragen hebt, of u hebt een opmerking, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Wat houdt fulfilment service in?

Om uit te kunnen leggen wat onze fulfilment service precies inhoudt, is het handig om eerst te illustreren welke stappen er tussen het ontstaan van een product en het kopen van het product door de klant zitten. Het gaat dan om de volgende stappen:

  • strategie
  • plan
  • realisatie
  • promotie
  • levering
  • support

Onze fulfilment service omvat de laatste twee stappen: levering en support. Natuurlijk zijn alle stappen in het proces enorm belangrijk, maar de stappen levering en support zijn het meest zichtbaar voor de klant. Onze fulfilment service komt in beeld als een klant een product bestelt. Hier komt veel bij kijken. Het gaat bijvoorbeeld niet alleen om levering van het product, maar ook om de opslag van producten. Wij hebben hier een groot magazijn voor. Bovendien houdt de fulfilment service niet op als het product geleverd is. Klanten hebben soms nog vragen over het product, willen het product ruilen, of willen het retour zenden. Dit is ook deel van onze fulfilment service. Eigenlijk is fulfilment dus hét visitekaartje van uw bedrijf. De eerste stappen van het proces – strategie, plan, realisatie, promotie – zijn natuurlijk onmisbaar, maar de klant ziet de stappen niet zo duidelijk als levering en support. Als een product snel en correct geleverd wordt, vragen worden vriendelijk en duidelijk beantwoord en de mogelijkheden wat betreft retour zendingen zijn coulant, is de kans veel groter dat een klant nog eens een producten bij u  zal bestellen. Als het echter niet in orde is, is het niet alleen zo dat klanten waarschijnlijk geen tweede bestelling zullen plaatsen, maar het is ook erg schadelijk voor uw imago en voor het merk. Wij nemen geen genoegen met een matige invulling van fulfilment. Wij zetten ons te allen tijde in om de levering en de service van topkwaliteit te laten zijn. Zo behouden we het goede imago en de positieve associaties die klanten met uw merk hebben. We hebben niet voor niks een dolfijn als symbool: dit is een betrouwbaar en enthousiast dier dat ook nog eens erg dynamisch en snel is. Hier identificeren wij ons graag mee.

Meer informatie

Hopelijk hebben we u met het bovenstaande meer informatie kunnen geven over ons bedrijf en de fulfilment service die we voor u en uw bedrijf kunnen verrichten. Op de website staan deze en andere zaken nog uitgebreider beschreven. Als u na het lezen van deze informatie en de informatie op de website nog vragen heeft, neem dan contact met ons op. Op de website staan onze contactgegevens vermeld. Als u direct antwoord wilt op uw vraag kunt u telefonisch contact opnemen. U kunt ons ook via e-mail bereiken. Ook kunt u het contactformulier op onze website invullen. U vult dan de volgende gegevens in:

  • bedrijfsnaam
  • de website van uw bedrijf
  • uw achternaam
  • uw voornaam (optioneel)
  • uw geslacht
  • uw e-mailadres
  • uw telefoonnummer (optioneel)
  • uw vraag of opmerking

U kunt ook een brief sturen naar ons postadres. Vermeld in uw brief ook uw eigen contactgegevens, zodat wij contact met u op kunnen nemen. Als u ons een e-mail stuurt, als u het contactformulier invult of als een ons per post een brief stuurt, zullen we vanzelfsprekend zo snel mogelijk contact opnemen om uw vraag te beantwoorden. Neem ook contact met ons op als u een opmerking heeft. Wij zijn altijd bezig om onze fulfilment service te verbeteren en als er iets onduidelijk is of als u denkt dat iets op een andere manier beter kan, horen we dit graag. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen. Wij verrichten het service-gedeelte voor onze klanten, dus u kunt er vanuit gaan dat de service vanuit ons bedrijf ook goed is.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


Comments are closed.